Sandkassa 2024 – Siste lek i Sandkassa

Snart er det tid for den etterlengtede avgangsrevyen på Sand skole. Årets  «Sandkassa» blir en spesiell forestilling, da det markerer avslutninger på skolerevy ved Sand skole. En årelang tradisjon fra begynnelsen av 1980-årene er snart ved veis ende.

Årets 10. klassinger vil stå i rampelyset, og i disse dager jobbes det intenst med øvingene for å gjøre årets revy til et uforglemmelig høydepunkt. «Siste lek i SANDKASSA» er tittelen på forestillinga. Og to ganger har publikum mulighet å oppleve dem på scenen. Den bli fremført på Rambergstua fredag 10. mai kl. 19.00 og lørdag 11. mai kl. 17.00.

Bak produksjonen står en sterk trio fra Malangsrevyen, Kent Are Amundsen, Lasse Mosli og Fredrik Nordnes – kjente ansikter med lang erfaring i revyoppsetninger både som tekstforfattere, som instruktører og som skuespillere på scenen. Deres engasjement og talent lover godt for årets forestilling.

Vi oppfordrer alle til å ta turen ut av sofaen for å oppleve denne unike begivenheten på Rambergstua. Her vil det bli servert en blanding av humor og alvor som garantert vil sette lattermusklene i sving, kanskje vil enkelte numre til og med få frem noen tårer. Så møt opp, opplev revyen som det vil bli snakket om i årene som kommer! Det er viktig å kunne si: – Jeg var der når «Siste lek i SANDKASSA»  ble spilt!

Verdt å få med seg er også kaffen, kakene og kosen i kaféen. Den åpner en time før forestillinga, så her kan vi sitte å bygge opp spenninga før forestillingen settes i gang!

Permalenke til denne artikkelen: https://web.sandskole.no/?p=8365