Takk for nå, kjære rektor!

Etter 7 år som rektor ved Sand skole velger Roy Arne Myhre å slutte! Den folkekjære rektoren har jobbet på skolen mer eller mindre sammenhengende siden 1993. Han var til og med innom som vikarlærer i 1989, men kom tilbake som faglært lærer i fast jobb etter endt utdanning. Roy Arne har hatt flere perioder som kontaktlærer, faglærer, inspektør og har også kombinert saubondelivet med læreryrket i en periode.

De siste 7 årene har han vært rektor ved skolen, og det er denne jobben han har blitt takket av fra. Både  FAU v/Terese Lian Nordnes, inspektør Frode Hansen, kollegiet ved Sand skole v/plasstillitsvalgte Kent Are Amundsen, rektorkollegiet v/Trude Bråthen og kommunalsjef for kultur og oppvekst, Lillian Pedersen har alle sagt noen velvalgte ord for anledningen. Roy Arne har alltid brent for Sand skole, og han har vært en stødig rektor med godt humør, mye god humor, og et ja-menneske med stor arbeidskapasitet. Han har alltid barna i tankene i sitt virke som rektor.  – Vi voksne jobber på skolen for at barna skal ha en bra plass å være for å lære!

Hans dør har vært åpen både for elever, foresatte og de ansatte.

Nå framover skal han vie sin tid på kulturskolen. Han blir å ha sin arbeidsplass på flere skoler i kommunen, så vi vil nok også møte han til høsten, men da som kulturskolelærer for barna ved skolene i Balsfjord kommune. Det blir spennende tider der han får vie sin tid til det som står hans hjerte nærmest, nemlig kultur og musikk!

På veien inn i ny jobb har vi  alle ønsket han lykke til! Vi vet at kulturskolen har fått en mann som blir å brenne for jobben han gjør!

Permalenke til denne artikkelen: http://web.sandskole.no/?p=7768