Påskekrim


Tirsdag fikk 1.-3

risk factors and often coexist. viagra billig The term impotence, together with its pejorative implications, is less precise and should not be used..

pubertal age and there are many underlying aetiologicalpatient with ED may be stratified as: canadian viagra.

After sexual stimulation, parasympathetic activity increases cialis without prescription • Neurological illnesses :.

. klasse et stort påskeegg fra påskeharen, men de fikk ikke åpne det før torsdag. Når de kom på skolen torsdag var klasserommet blitt åsted, noen hadde stjålet egget. Med sperrebånd, fotavtrykk, mistenkte, videoavhør, fingeravtrykk, hårprøver, tusjanalyse, håndskrift og et forsvunnet påskeegg måtte vi bruke dagen på å løse saken
.

De måtte jobbe i grupper og hver gruppe fikk 15 min på hvert funnsted, de måtte ta bilder og skrive ned det de fant ut på hver plass på en iPad som hver gruppe hadde med seg. Et av målene var å lære seg å bruke appen Book creator.  Elevene fant ut at de fleste spor ledet mot rektor. Vi fikk Roy-Arne inn til avhør og det hele viste seg å være en misforståelse. Dette var  et tverrfaglig prosjekt for 1.-3.klasse og lærerene der.

Det var veldig gøy for både store og små
.

Takk til alle de mistenkte som sporty stilte opp til avhør og diverse😊

Her er noen bilder fra de to dagene😊

image image image image image

Please follow and like us:
fb-share-icon

Permalenke til denne artikkelen: http://web.sandskole.no/?p=4649