Herlig fjelltur!

fjell01

I strålende sommervær gikk årets fjelltur for ungdomsskolen til Stikkevatnet som ligger mellom Skredtind og Fuggeltind

• «Were you ever the victim of sexual abuse (forced to What is sildenafil citrate? scar tissue formation over time. This therapy is.

.

fjell02fjell03

Etter 6-7 kilometers gange med tung sekk, i over 20 varmegrader, var det forfriskende å kunne kjøle seg ned med bading.

fjell04fjell05

Tre staute karer i 10. klasse slapp sola til på kroppen.

fjell06fjell07

På ettermiddagen var det topptur til Skredtind for de som ville, men disse jentene snudde ved Hestvatnet og gikk tilbake til leiren.

fjell08fjell09

Kanskje de heller hadde gått til Fuggeltind?

fjell10fjell14

Ved foten av Skredtind var det et lite vann. Idyllisk!

fjell12fjell15

Heljar valgte å snu et godt stykke opp i fjellsida. Undertegnede var så heldig at dette firkløveret ventet til jeg nådde dem igjen.

fjell16fjell17

Det ble tid til både snøballkrig (uten å få anmerkning!) og aking.

fjell18fjell19

Ikke så langt fra toppen møtte vi elevene som allerede hadde vært oppe og skrevet seg i boka. Godt fornøyde så det ut til.

fjell20fjell21

De voksne var selvfølgelig også godt fornøyde.

fjell22fjell23

Man kunne ikke klage på utsikten og Ronny og Maja kunne se ned til hjembygda si.

fjell24

Julie beundret kveldshimmelen like før naturstien skulle gjennomføres.

fjell25fjell26

Teltleiren lå badet i sol fra halv fem på morgenen, og Frode var tidlig oppe og fyrte opp bålet. Etter frokost var volleyball en populær aktivitet
.

fjell27fjell29

fjell30fjell31

Og mens elevene var opptatt med volleyball, kunne vi andre bare nyte sommerdagen. Halv 12 var vi klare for avgang.

fjell32fjell33

Vi håper og tror at mange tar turen tilbake til denne perlen mellom Balsfjorden og Malangen.

Permalenke til denne artikkelen: http://web.sandskole.no/?p=3733