Elevene har noen flotte bidrag i kunstutstillingen «Barn hjelper barn» i Fjæragalleriet på Sand

Elevene på Sand skole fikk i vår mulighet til å være med på en tegnekonkurranse som Kine Hellebust arrangerte. Tegningene skulle kunne bli valgt ut til å henge i galleriet hennes og være en del av utstillingen «Barn hjelper barn» . Nå er utstillingen åpen, og det henger mange flotte kunstverk laget av elevene på skolen der.  Inntektene går til et kunstsenter for barn i Palestina, derav utstillingens navn «Barn hjelper barn»
. Elevene kom med over 80 bidrag og de som ble valgt ut har nå bildet sitt med i utstillingen. Her ser dere noen bilder fra utstillingen som er i Fjæragalleriet, rett etter Sandsvika. Jeg vil anbefale dere å ta dere en tur å se på de fine kunstverkene. Jeg må vel kunne si at vi er stolt av å ha så mange kunstnere i elevgruppa på Sand skole

the patient’s health, physical and psychosocial• General Appearance What is sildenafil?.

. Galleriet er åpent fra 12:00-17:00 frem til 22.juli. Legger ved en video fra Tove Karoline Knutsens åpning av utstillingen . Ha en fortsatt fin sommer 🙂 Åpning av utstillingen «Barn hjelper barn»

Kunstutstilling

Permalenke til denne artikkelen: http://web.sandskole.no/?p=3711